Retailerul Miniprix, prezent pe piaţa locală cu patru magazine fizice şi unu online, se dezvoltă după modelul deja implementat de eMAG, cel mai mare jucător de pe piaţa de retail online IT&C din România, extinzându-şi portofoliul de la haine la electrocasnice, cărţi, cosmetice şi produse alimentare prin adăugarea în oferta online a unor produse vândute de companii partenere.
Miniprix şi-a început activitatea pe piaţa locală în anul 2000 cu un magazin fizic. Ulterior s-a extins şi pe online, unde vindea (la fel ca în cele patru magazine din Bucureşti) haine, accesorii şi încălţăminte. Recent, pe site-ul retailerului au apărut însă şi alte categorii de produse, respectiv electronice, electrocasnice şi IT, casă, grădină şi maşină, alimente, frumuseţe şi sănătate, artă cărţi şi delicatese. Continuarea pe ZFCorporate
Retailerul Miniprix, prezent pe piaţa locală cu patru magazine fizice şi unu online, se dezvoltă după modelul deja implementat de eMAG, cel mai mare jucător de pe piaţa de retail online IT&C din România, extinzându-şi portofoliul de la haine la electrocasnice, cărţi, cosmetice şi produse alimentare prin adăugarea în oferta online a unor produse vândute de companii partenere.
Miniprix şi-a început activitatea pe piaţa locală în anul 2000 cu un magazin fizic. Ulterior s-a extins şi pe online, unde vindea (la fel ca în cele patru magazine din Bucureşti) haine, accesorii şi încălţăminte. Recent, pe site-ul retailerului au apărut însă şi alte categorii de produse, respectiv electronice, electrocasnice şi IT, casă, grădină şi maşină, alimente, frumuseţe şi sănătate, artă cărţi şi delicatese. Continuarea pe ZFCorporate