68% din tinerii români cu vârste între 18 şi 26 de ani petrec în medie 22 de ore / săptămână pe Internet. Generaţia actuală este mereu online, întodeauna conectată prin intermediul internetului. Ĩn acest context, UPC România, una dintre cele mai mari companii de telecomunicaţii din România, lansează o ofertă special concepută pentru publicul tânăr – Fiber Youth, care are în centru serviciul de internet Fiber Power 100 Mbps.
UPC anunţă astăzi disponibilitatea abonamentului său de internet de mare viteză Fiber Power 100 Mbps, pentru tinerii români cu vârste cuprinse între 18 şi 26 de ani. Aceştia vor obtine viteza Fiber Power şi "o experienţă online incredibilă", potrivit UPC.
Astfel, compania le propune tinerilor o soluţie online integrată: Fiber Youth – Internet Fiber Power 100 Mbps, Wi-Fi şi Smart Guard – la preţul de 39 de lei, TVA inclus.
„Oferta a fost special concepută pentru a susţine obiceiurile de consum ale tinerilor – peste 60% dintre ei folosesc internetul pentru a socializa şi aproape 50% pentru a urmări conţinut video online. Internetul îi ajută să fie mereu la curent cu noutăţile, mereu în contact cu prietenii şi familia. Au nevoie de viteze mari şi de mobilitate. Soluţia noastră este adaptată acestor obiceiuri”, declară Robert Redeleanu, Chief Marketing Officer (CMO) UPC România.
Potrivit studiului UPC, tinerii folosesc intens internetul pentru a asculta muzică, radio sau alte transmisii audio, pentru a descărca diverse fişiere audio, pentru a urmări conţinut video online, atât live cât şi înregistrat, pentru a descărca fişiere video şi a accesa Facebook. Acestea sunt activităţi pe care, conform studiilor, tinerii le desfăşoară zilnic cu o intensitate mai mare faţă de populaţia generală din mediul urban (vârstă 15+).
Oferta dedicată tinerilor este disponibilă exclusiv online, la nivel naţional, începând din 2 septemb