O familie a cumpărat de la Auchan un cuptor electric, la care specificaţiile din magazin şi de pe site nu se potriveau cu produsul în sine. Ajunşi cu produsul acasă, au constatat că uşa, mânerul şi butoanele se încingeau exagerat. După ce oamenii s-au adresat GdS, Auchan a acceptat să le dea banii înapoi.
Doi tineri din Craiova au cumpărat într-o vineri (9 august), din Auchan, un cuptor electric încorporabil marca Gorenje, dar când au ajuns acasă şi l-au testat au constatat că acel cuptor se încingea foarte mult, în ciuda faptului că în specificaţia tehnică afişată la magazin şi pe site-ul producătorului exista expresia în limba română „uşă rece“. Oamenii au mers luni, 12 august, la prima oră, să le fie schimbat produsul, întrucât acesta nu corespundea cu specificaţiile afişate de producător şi de magazin.
„Soţia a mers la Auchan şi a văzut cuptorul, care era cu vreo 300 de lei mai ieftin ca la E-mag, şi a decis să-l cupere. Fiind o zi de vineri, responsabilul de la raion i-a spus soţiei că poate să-l ia acasă şi dacă are ceva, vreo defecţiune, putem să îl aducem luni înapoi. Ceea ce s-a şi întâmplat. Luni eu m-am dus cu el înapoi. Acest cuptor se încinge foarte tare, se încinge uşa, mânerul, panoul frontal şi tot mobilierul. Acest mâner se încinge atât de tare încât trebuie să îl iei cu o cârpă, cu ceva, în condiţiile în care la raion scria foarte clar că are o siguranţă, uşă rece, panou frontal rece, ca să nu ne rămână mâna lipită pe el când scoatem mâncarea din cuptor. Scria pe specificaţii în limba română, la raion, şi chiar agentul de la raion i-a explicat soţiei aceste aspecte, pentru că ea chiar a insistat pe asta. Veţi vedea şi pe site-ul Gorenje la acest produs că există aceste specificaţii de siguranţă pentru copii şi uşă rece. Nu mă aştept să fie uşa congelată, aşa cum le-am spus şi celor de la Auchan, dar nici să frigă în halul acesta“, a d