Marissa Mayer a adus multe schimbări la Yahoo! de când este la conducerea gigantului american, dar noul logo este una dintre cele mai evidente, scrie Business Insider.
După 30 de zile în care au fost încercate mai multe modele, cele mai multe aproape identice, Yahoo a dezvăluit design-ul oficial.
Logo-ul s-a schimbat de la :
la:
„Am vrut un logo-ul care defineşte “rădăcinile” noastre ca şi companie ( mov, cu semnul exclamării) însă care este în acelaşi timp un simbol al evoluţiei produselor noastre”, a spus reprezenţii companiei pe blogul Yahoo!.
Cu toate că e diferit, compania nu şi-a asumat prea multe riscuri cu această schimbare.
Marissa Mayer a adus multe schimbări la Yahoo! de când este la conducerea gigantului american, dar noul logo este una dintre cele mai evidente, scrie Business Insider.
După 30 de zile în care au fost încercate mai multe modele, cele mai multe aproape identice, Yahoo a dezvăluit design-ul oficial.
Logo-ul s-a schimbat de la :
la:
„Am vrut un logo-ul care defineşte “rădăcinile” noastre ca şi companie ( mov, cu semnul exclamării) însă care este în acelaşi timp un simbol al evoluţiei produselor noastre”, a spus reprezenţii companiei pe blogul Yahoo!.
Cu toate că e diferit, compania nu şi-a asumat prea multe riscuri cu această schimbare.