Noua Mazda3, cel mai bine vândut model Mazda şi cel mai nou care adoptă linia de design Kodo şi tehnologiile SKYACTIV, va ajunge în showroom-urile din România spre sfârşitul lunii octombrie, anunta compania.
Noua Mazda3, cel mai bine vândut model Mazda şi cel mai nou care adoptă linia de design Kodo şi tehnologiile SKYACTIV, va ajunge în showroom-urile din România spre sfârşitul lunii octombrie. Masina va disponibilă la un preţ de pornire de 14.990 euro cu TVA inclus pentru motorizarea pe benzină de 100 CP.
Mazda continuă trendul introdus anterior şi oferă versiunile sedan şi hatchback la acelaşi preţ.
Noua Mazda3 este diponibilă în 5 niveluri de echipare: Emotion, Challenge, Attraction, Revolution şi Revolution TOP. Versiunea Challenge are potenţialul necesar să devină preferata publicului, beneficiind de un pachet complex de dotări. Acesta include printre altele sistemul i-STOP, computer de bord, conectivitate Bluetooth cu comandă vocală, jante de aliaj de 16 inci, proiectoare de ceaţă, pilot automat, display color tactil de 7 inch, sistem audio şi conectivitate USB, comenzi audio pe volan, buton rotativ de comandă HMI, oglinzi electrice, geamuri electrice faţă-spate, climatizare automată bi-zonă, volan şi manete schimbător şi frână îmbrăcate în piele, buton de pornire pentru motor, scaune cu sistem ISOFIX, asistent de frânare inteligent de oraş (SCBS), sisteme de asistenţă la plecarea din rampă şi de monitorizare a presiunii în pneuri, ABS, EBD, DSC (sistem de control al stabilitatii dinamice) şi 6 airbag-uri. În combinaţie cu motorizarea pe benzină G100 şi transmisia manuală cu şase trepte noua Mazda3 Challenge are un preţ de 16.690 euro.
Următoarele niveluri de echipare permit progresiv dotarea noii Mazda3 cu: jante de aliaj de 18 inci, faruri Bi-Xenon, stopuri şi poziţii cu led, senzori de parcare faţă-spate, faruri adaptive, siste