Lanţul de restaurante de tip fast-food McDonald's testează o nouă versiune a meniului de 1 dolar, denumită "Dollar Menu and More", preţul produselor fiind de maxim 5 dolari.
Noua gama va fi lansată în cinci pieţe din Statele Unite ale Americii (SUA), a declarat Ofelia Casillas, purtătorul de cuvânt al companiei, conform Bloomberg.
Aceasta va include preţuri diversificate, de 1 dolar, 2 dolari şi 5 dolari, în timp ce o alta va avea preţuri de 1 dolar, 1,79 dolari şi 4,99 dolari.
Peter Saleh, analist la Telsey Advisory Group, consideră că strategia companiei ar previziona o posibilă creştere a preţurilor.
"O parte importantă a acestui test este de a asigura că francizaţii au o voce puternică în procesul de luare a deciziilor. Noi încurajăm acest dialog şi lucrăm cu ei pentru a face ce este bine pentru afacerile noastre colective şi a clienţilor", menţionează Casillas.
McDonald's deţine peste 32.000 de restaurante în 117 ţări, iar în anul 2011 a încasat 27 de miliarde de dolari.
Piaţa restaurantelor de tip fast-food, alături de cea a serviciilor de catering, este evaluată la 500 de milioane de euro.
F.A. Lanţul de restaurante de tip fast-food McDonald's testează o nouă versiune a meniului de 1 dolar, denumită "Dollar Menu and More", preţul produselor fiind de maxim 5 dolari.
Noua gama va fi lansată în cinci pieţe din Statele Unite ale Americii (SUA), a declarat Ofelia Casillas, purtătorul de cuvânt al companiei, conform Bloomberg.
Aceasta va include preţuri diversificate, de 1 dolar, 2 dolari şi 5 dolari, în timp ce o alta va avea preţuri de 1 dolar, 1,79 dolari şi 4,99 dolari.
Peter Saleh, analist la Telsey Advisory Group, consideră că strategia companiei ar previziona o posibilă creştere a preţurilor.
"O parte importantă a acestui test este de a asigura că francizaţii au o voce puternică în procesu