Audi aduce un nou omagiu adus tracţiunii "quattro", dar şi legendarului coupe omonim al anilor ’80. Am spus "un nou" pentru că, acum trei ani, a mai existat un concept Audi quattro destul de apropiat ca design, însă acum vorbim în mod evident despre o versiune aproape de producţia de serie. Exact ca şi în cazul celebrului său înaintaş, avem de-a face cu o caroserie în două volume şi nu una tradiţională de coupe. Habitaclul este tipic sportiv, cu forme spartane, dar şi un tablou de bord complex, care poate afişa inclusiv timpii realizaţi pe un circuit de viteză. Sub capotă se găseşte un motor V8 biturbo de 560 CP, asistat de unul electric de 150 CP. Consumul mediu comunicat oficial este de numai 2,5 litri, evident o cifră utopică, deoarece nu va putea fi realizată în lumea reală. Nu acelaşi lucru se poate spune însă despre performanţe, care sunt mai mult decât interesante: 0-100 km/h în 3,5 secunde şi 305 km/h viteză maximă.
Audi aduce un nou omagiu adus tracţiunii "quattro", dar şi legendarului coupe omonim al anilor ’80. Am spus "un nou" pentru că, acum trei ani, a mai existat un concept Audi quattro destul de apropiat ca design, însă acum vorbim în mod evident despre o versiune aproape de producţia de serie. Exact ca şi în cazul celebrului său înaintaş, avem de-a face cu o caroserie în două volume şi nu una tradiţională de coupe. Habitaclul este tipic sportiv, cu forme spartane, dar şi un tablou de bord complex, care poate afişa inclusiv timpii realizaţi pe un circuit de viteză. Sub capotă se găseşte un motor V8 biturbo de 560 CP, asistat de unul electric de 150 CP. Consumul mediu comunicat oficial este de numai 2,5 litri, evident o cifră utopică, deoarece nu va putea fi realizată în lumea reală. Nu acelaşi lucru se poate spune însă despre performanţe, care sunt mai mult decât interesante: 0-100 km/h în 3,5 secunde şi