Editia de anul acesta a IAB Forum Romania imbina know-how specific local cu studii internationale din domeniu. Astfel, vor fi prezentate mai multe studii de caz, cercetari si proiecte derulate la nivel intern, precum si exemple internationale de succes, care sustin aportul publicitatii online in conceperea strategiei de brand.
Principalele subiecte abordate in cadrul evenimentului vizeaza:
• Puterea contentului in era digitala – storytelling-ul in online si cum se fac strategiile de continut;
• Cum s-a transformat contextul de comunicare prin evolutia tehnologiilor si a mediului digital – tendinte in publicitatea online (shift-ul catre tehnologiile mobile si publicitatea pe mobil);
• Cum valorificam eficienta mediului digital si cum putem obtine rezultate maxime in online – studii privind comportamentul consumatorului etc.
Citeste si:Trilulilu.ro s-a alaturat IAB Romania, contribuind la reglementarea publicitatii video onlineGoogle Romania a devenit membru cu drepturi depline al IAB RomaniaIoana Anescu, aleasa director executiv al IAB Romania
”Daca in anii trecuti, ne-am concentrat mai mult pe know-how extern, credem ca acum este momentul sa subliniem si proiectele locale de succes. Credem ca industria de publicitate online romaneasca a ajuns deja la un nivel la care poate face un pas in fata, aratand studii de caz interesante si utile. Evident, know-how-ul extern este in continuare o resursa foarte importanta, in special in ceea ce priveste alocarea bugetelor catre publicitatea in mediul digital”, a declarat Ioana Anescu, Director Executiv IAB Romania.
Printre speakerii editiei de anul acesta a IAB Forum Romania, se numara: Caroline Henne (Director for Digital Market Intelligence in CEE-META, GfK), Yannis Piperakis (Business Unit Director, Ogilvy Greece), Cristina Bazavan (Blogger), Stefan Chiritescu (Planner, BBDO), Raluca Ba