CoolBuy Club – clubul privat, exclusivist, ai cărui membri beneficiază de servicii premium incluse și privilegii în rețeaua de parteneri –, renunţă la afacerea de reduceri CoolBuy Deals pentru a se concentra pe cea de carduri de privilegii şi servicii de concierge.
CoolBuy Club are în portofoliu 3.500 de posesori de carduri Privilege (top manageri, antreprenori și personalități), cărora le pune la dispoziție 600 de privilegii, reduceri, gratuități și cadouri în rețeaua de parteneri a clubului exclusivist. Până la sfârșitul anului, posesorii de card vor putea beneficia de peste 1.000 de privilegii, cifră care este perfect aliniată cu declarațiile inițiale ale fondatorilor.
Din punct de vedere al strategiei de business, pentru a putea dezvolta afacerea la nivelul potențialului pieței, managementul CoolBuy a luat decizia de a se concentra exclusiv pe dezvoltarea afacerii CoolBuy Club și a produsului său central, Card Privilege și a nu mai opera afacerea de reduceri CoolBuyDeals.
"Am decis să ne concentrăm integral asupra dezvoltării produsului Card Privilege. Deși CoolBuy.ro a fost un succes în ultimii trei ani, cu reduceri de peste 7 milioane de euro și peste 100.000 de clienți plătitori, succesul de care se bucură CoolBuy Club la mai putin de un an de la lansare face naturală decizia de a canaliza toate resursele către acesta din urmă”, explică Laura Irina schimbarea de strategie a CoolBuy.
Printre sutele de parteneri CoolBuy Club se numără restaurante, cafenele sau cluburi, hoteluri amplasate în preajma celor mai frecventate destinații din România, agenții de turism, săli de fitness sau saloane de înfrumusețare. Nu au fost uitate serviciile medicale, cele de curățenie, de asigurări sau de asistență auto. În total, este vorba de 62 de categorii de servicii, activități culturale, sportive sau magazine.
P