Practic, designerii romani au realizat un centru de presa creat dupa modelul celor din cadrul marilor evenimente internationale, un salon destinat invitatilor VIP si doua spatii destinate interviurilor televizate.
Spatiile, care au fost conceptualizate si realizate de Bucharest Design Center, o platforma de promovare a designerilor romani, se afla la primul etaj al Salii Palatului din Bucuresti si sunt functionale pana la finalul festivalului, pe 28 septembrie.
Este pentru prima data cand un centru de presa din Romania al unui eveniment international poarta semnatura unor designeri de produs.
Organizatorii nu au precizat valoarea investitiei in acest proiect, insa au afirmat ca suma a fost „nesimnificativa”.
Citeste si:Pianistul Evgeny Kissin va fi prezent la Festivalul International "George Enescu"Mitul Dracula este reinterpretat in viziunea Vortice Company Dance, la Festivalul "George Enescu"RECORD: 20.000 bilete individuale pentru Festivalul Enescu, vandute in 2 ore
„Romania poate fi schimbata prin design, iar designul bun poate influenta aceasta piata, vanzarile de astfel de produse”, a declarat Anca Fetcu, una dintre fondatoarele Bucharest Design Center.
Designerii implicati in amenajarea spatiilor sunt: AA Studio, Agnes Lukacs, Alexe Popescu & Radu Manelici, Anca Trestian & Alina Turdean, Anca Fetcu, Arhidot Design - Dana Bostina &Vlad Bostina, Dragos Dogaru, Dragos Motica, Justin Baroncea, Simplexio, The Craftlab by Irina Neacsu, Yau Concept.
Proiectul designerilor romani a fost realizat cu sprijinul UniCredit Tiriac Bank, partenerul principal al Festivalului International „George Enescu”.
Practic, designerii romani au realizat un centru de presa creat dupa modelul celor din cadrul marilor evenimente internationale, un salon destinat invitatilor VIP si doua spatii destinate interviurilor televizate.
Spatiile, c