Panfilie Răduţiu, un taximetrist din Arad, arată cu degetul înspre Euroins, după ce firma a fost sancţionată de Comisia de Supraveghere a Asigurărilor. Bărbatul povesteşte că maşina pe care o conduce a fost lovită în trafic de o şoferiţă asigurată la Euroins, însă firma a refuzat să-l despăgubească. „În data de 10 octombrie 2012 mă aflam în trafic pe strada Feleacului. Era coadă, maşinile s-au oprit că nu puteau intra în complexul comercial de acolo, iar o femeie a dat cu spatele şi m-a lovit. Era o doamnă de la Gurahonţ, care lucrează în străinătate. În ziua respectivă am fost cu ea la asigurator, unde am făcut o constatare amiabilă, recunoscând că este vinovată. După vreo două zile de la producerea accidentului, asiguratorul m-a rugat să demontez bara lovită. Aveam un far spart, masca îndoită, bara de susţinere ruptă, scoasă în afară. Am plătit şi pentru demontarea barei. În cinci zile, am primit o hârtie de la asigurator că trebuie să am răbdare, să aştept rezultatul investigaţiilor. Am aşteptat vreo două luni de zile. M-am dus la ei şi mi-au spus că trebuie să primesc un răspuns. Am mai aşteptat vreo trei săptămâni, o lună şi m-am dus împreună cu doamna. A repetat din nou că este vinovată, dar cel de acolo, nici n-a vrut să stea de vorbă cu noi. Nu l-a interesat că am demontat bara, cerându-mi să aştept în continuare hârtia acasă. Se uita pe calculator, îşi verifica dosarele, nu a încercat nici un moment să mă lămurească ce s-a întâmplat”, povesteşte Răduţiu.
În continuare, acesta spune că a fost la Protecţia Consumatorilor, comisarii de acolo trimiţând sesizarea sa către Comisia de Supraveghere a Asigurărilor. „De la CSA am primit un răspuns că mi s-a respins dosarul, fără să mi se fi solicitat să-mi prezint şi eu punctul de vedere. Probabil au vorbit numai cu cei de la Euroins. Între timp mi-am reparat maşina cât de cât, ca să pot să circul cu ea.