O clientă a brandului de lux a dat în judecată compania când a aflat că nu poate scoate o pată de şampanie de pe fusta ei de mătase, achiziţionată pentru aproape 1.200 de euro.
Catherine Whitty (40 de ani), un fizioterapeut din Melbourne, a cheltuit aproape 1.200 de euro pe o fustă de mătase, cu ocazia zilei sale de naştere. În timpul petrecerii, a vărsat şampanie, accident care a dus la o serie de evenimente nefericite. Pentru brand, cel puţin.
Whitty a aflat la curăţătorie că pata de şampanie de pe fustă nu poate fi curăţată. Şi nu doar atât. Tot la curăţătorie a aflat că niciun fel de pată nu poate fi scoasă, inclusiv petele pe care le-ar lăsa apa de ploaie. Fusta din mătase putea fi pătată, din cauza materialului, şi de stropii de apă care sar la spălatul pe mâini.
Drept urmare, Whitty a dat în judecată brandul, susţinând că a menţionat echipei din magazin că urma să poarte această fustă la o petrecere cu şampanie, de aceea ar fi trebuit să fie atenţionată în privinţa fustei.
Argumentul acesteia a mizat pe faptul că tocmai de aceea a ales o fustă de lux, „durabilă, pe care putea să o poarte şi în multe alte ocazii”.
Avocatul brandului a susţinut că era responsabilitatea clientului să aibă grijă de fustă.
Fusta i-a fost recomandată din motive estetice, corelate cu petrecerea care urma, şi nu în funcţie de nevoile sale în timpul aniversării.
Dar, în ciuda protestelor şi argumentării, tribunalul i-a oferit câştig de cauză clientei şi a stabilit ca brandul Prada să-i returneze întreaga sumă. Pe lângă aceasta, judecătorul a menţionat că piesele vestimentare trebuie însoţite de avertismente care menţionează că trebuie ferite de apă sau şampanie.