In primele opt luni ale anului, compania a avut o cota de piata de 7,3% la nivelul intregii zile (vezi tabel), pe publicul comercial (mediul urban, 18-49 de ani), mai mult cu 26,4% de aceeasi perioada a anului trecut, clasandu-se pe locul al treilea dupa Pro TV (cota de piata de 18,3%) si Antena 1 (14,1%).
Pe de alta parte, pe tronsonul cel mai urmarit al zilei (access prime-time si prime time, intre orele 18.00-24.00), canalul a avut o cota de piata de 8,1%, mai mare cu 35,7% fata de aceeasi perioada a anului trecut.
Principalele programe care au dus la aceeasta crestere au fost Suleyman Magnificul, Ochii din umbra, Roata Norocului, Wowbiz, Asta-i Romania! ori Stirile Kanal D.
“Am avut o crestere de peste 30% anul acesta, intr-o piata care continua sa scada. Unii vorbesc de o scadere de 6-7%, unii de 10%...nimeni nu stie exact. Muncim din greu sa ne crestem veniturile, dar nu pot sa spun daca la finalul anului vom fi pe break-even (n.red. nivel la care veniturile sunt egale cu cheltuielile). Insa, cu siguranta, vom fi peste buget. Vrem sa fim pe break-even anul acesta si poate vom reusi”, a mai spus Kurcer.
Cresterea de venituri a postului de televiziune este mai mare decat estimarile initiale, Claudia Ion, directorul de vanzari al Kanal D declarand anul trecut pentru Wall-Street.ro ca si-a propus ca postul sa atraga in 2013 bugete de advertising mai mari cu 25% comparativ cu 2012.Peste 10 milioane de euro in productia si achizitia de programe
Canalul detinut de grupul turc Dogan si lansat pe piata locala in 2007 a avut venituri de 12,2 milioane de euro si pierderi nete de 8,2 milioane de euro anul trecut, conform Ministerului de Finante.
Kanal D Romania investeste anul acesta peste 10 milioane de euro in achizitia si productia de programe de televiziune (inclusiv in realizarea de studiouri pentru emisiuni). De asemenea, compania