Modelul testat vine cu un motor de 1,6 litri care dezvoltă 184 de cai, putere care face din Mini un adevărat bolid
Zgomotul în mers este pronunţat chiar şi când acoperişul nu este retras, iar locul pentru pasagerii din spate este aproape imposibil de ocupat
„Horia, de ce te-ai îmbrăcat, mă, aşa frumos? Mergem doar la un suc.” Răspunsul? „Prietene, eu mereu mă îmbrac frumos!”. Doar o discuţie pe care autorul acestui text a avut-o, recent, cu un prieten, dar o discuţie care se potriveşte perfect tiparului clienţilor pe care ar trebui să îi aibă Mini. O persoană care are grijă de imaginea sa, ba chiar iese un pic din tipare, chiar şi cu riscul de a exagera cu pantaloni eleganţi şi cămaşă albă la o cafenea de cartier. Mini Cooper S Cabrio pare unul dintre modelele constructorului care vine să cuprindă toate mofturile unui „Horia”. E Mini, deci e altceva, e S, deci satisface şi nevoile de sportivitate, calitate pe care doar cine nu a „gustat-o” nu o vede necesară, şi e Cabrio, deci lasă acoperişul jos pentru a te bucura de raze de soare din ce în ce mai rare.
Pachetul Highgate, pentru ieşirea din turmă
Mini Cooper S Cabrio în varianta testată de ProSport vine cu un motor de 1,6 litri pe benzină, desigur, propulsor care dezvoltă 184 de cai putere. Asta se traduce printr-o sportivitate pronunţată pe o maşină renumită prin faptul că se controlează nu doar uşor, ci şi distractiv, deci rezultă o combinaţie cât se poate de interesantă. Sigur, şi prin un consum mix pe care noi l-am oprit la 7,5 litri la suta de kilometri. Ce e special la modelul testat este pachetul opţional Highgate, unul care, pentru 4272 euro cu TVA în plus, aduce detalii care scot Miniul lui „Horia” din mulţime. Vorbim, printre altele, de piele Lounge Dark Truffle, pachet interior cromat, jante din aliaj Double Cross de 17”, interior aluminiu Suntouched sau semnalizatoare