Banca de Joburi vrea să vândă şi altora reţeta de strâns bani din comisionarea celor care vor un loc de muncă în străinătate
Banca de Joburi, o agenţie de recrutare şi plasare de forţă de muncă în străinătate cu sediul în Braşov, a lansat prima reţea naţională de franciză cu capital românesc din domeniul recrutării şi plasării de forţă de muncă în străinătate.
Accesul este disponibil tuturor antreprenorilor interesaţi să investească într-un business profitabil, într-un sector aflat în continuă creştere. Programul se adresează atât agenţiilor de recrutare care aleg să desfăşoare activitatea într-un cadru profesional, cât şi altor întreprinzători care sunt interesaţi să dezvolte o afacere profesionistă în industria resurselor umane.
Taxa pentru franciză simplă este de 5.000 euro, taxa pentru franciză cu exclusivitate teritorială (Area Developer) este de 10.000 euro, iar taxa pentru Master francizaţi este de 15.000 euro, preţurilor adăugându-li-se TVA.
În ceea ce priveşte investiţia iniţială, pentru o franciză simplă ar fi necesară suma de aproximativ 15.000 euro care include plata taxei de franciză simplă, investiţiile necesare pentru amenajarea locaţiei şi achiziţionarea echipamentelor necesare derulării activităţii, costurile cu închirierea unui sediu de minim 40 mp etc.
„Volumul mare al proiectelor de recrutare pe care le desfăşurăm impune dezvoltarea pe orizontală a brandului nostru, prin crearea unui sistem de franciză. În cei 13 ani de activitate am acumulat experienţa şi know-how-ul necesare implementării unei formule de afaceri de succes, care poate fi predată mai departe tuturor celor care sunt interesaţi de domeniul recrutării forţei de muncă”, a declarat Bogdan Filip, directorul general al agenţiei.
Care-i afacerea?
Potrivit site-ului oficial al agenţiei, afacerea constă în taxarea candidaţilor care aplică