Preşedintele Autorităţii Naţionale pentru Turism (ANT), Răzvan Filipescu a declarat, la Braşov, că susţine toate activităţile care promovează Braşovul şi zona turistică a acestuia.
“România şi ANT are deja definite şase produse strategice, care vizează promovarea României în vederea creşterii notorietăţii şi ca destinaţie turistică. În acest sens, promovăm turismul balnear, rural, ecoturismul, circuitele culturale, turismul cultural circuitele în natură, iar toate acestea se regăsesc în Braşov şi împrejurimi, şi reprezintă o prioritate pentru noi. Tocmai de aceea, odată cu gestionarea fondurilor europene pentru promovarea României ca destinaţie turistică, şi folosind cele şase produse strategice, susţinem toate tipurile de activităţi în ceea ce priveşte Braşovul”, a spus Filipescu.
Totodată, el a subliniat că, de la organizarea de festivaluri şi conferinţe tematice până la includerea Braşovului în diverse emisiuni TV, coproducţii realizate cu case de producţie naţionale şi internaţionale, susţinerea unor evenimente culturale, sportive etc., toate depind de iniţiativa administraţiei locale şi a Agenţiei pentru Promovarea şi Dezvoltarea Turismului din Braşov.
Răzvan Filipescu a afirmat că Agenţia pentru Promovarea şi Dezvoltarea Turismului din Braşov va participa, în perioada următoare, la realizarea a două info-tripuri, unul pentru domeniul medical şi unul în domeniul schiului.
Preşedintele ANT a participat vineri la Braşov, la o întâlnire cu reprezentanţi ai Ministerului Învăţământului, ai administraţiei locale şi a patronilor din turism, în vederea înfiinţării anul viitor, la Făgăraş a unei şcoli profesionale pentru pregătirea lucrătorilor în domeniul hotelier şi al gastronomiei.
“Pentru promovarea şi dezvoltarea turismului, avem nevoie de servicii de înaltă calitate, iar acest lucru se poate face doar cu oameni foarte bine pregăti