Trei contracte încheiate de Compania Națională Poșta Română (CNPR), în perioada 2006-2009, cu firmele Smart Telecom Solutions, Posh Telecom Solutions și G4S Solutions, i-au adus companiei de stat pierderi de câteva milioane de euro, se arată într-un raport realizat de Corpul de Control al primului-ministru. Sursa: Petrisor Cana
Inspectorii corpului de control estimeaza pagubă creată CNPR prin contractual cu Smart Telecom Solutions la aproape 6,3 milioane de lei. Parteneriatul, încheiat în 2006, între cele două firme prevedea prestarea de servicii de intermediere a plăților effectuate în regim electronic prin POS, scrie capital.ro.
În raport se menționează că motivul pentru care a fost încheiat acordul - Poșta nu deținea echipament tehnic și adecvat și know-how necesar operării, gestionării și urmăririi plăților în regim electronic- este neadevărat. Mai mult, Smart Telecom Solutions nu deținea dispozitivele necesare la data încheierii contractului.
Mai mult, în 2009, directori din conducerea companiei de stat au reziliat unilateral contractul cu Smart Telecom, chiar dacă știau că o astfel de reziliere prevedea achitarea unei sume de 4,59 milioane de euro firmei private.