• Aeroportul International Iasi a ascuns un incident la instalatia de balizaj de la pista actuala • Un avion al companiei Tarom a fost nevoit sa faca un ocol in jurul pistei pentru ca jumatate din lumini s-au stins si nu mai avea cum sa aterizeze • Desi incidentul a fost povestit de pasageri, conducerea aeroportului are alta versiune
Aeroportul International Iasi a devenit stat in stat. Conducerea institutiei a ajuns sa musamalizeze orice ar dauna imaginii aeroportului, chiar daca acest lucru pune in pericol viata pasagerilor care tranziteaza zilnic aerogara. In seara zilei de 5 septembrie, pasagerii cursei Tarom Bucuresti-Iasi, de la ora 22.45, au vazut cu ochii lor cum pilotii aeronavei au fost nevoiti sa aterizeze in capatul opus al pistei pentru ca instalatia de balizaj s-a defectat.
"Aseara (joi seara-n.r.), in timpul aterizarii zborului Bucuresti- Iasi o parte din luminile pistei de la Iasi s-au stins. Aterizarea a fost imediat anulata, moment in care am vazut pista si faptul ca era doar pe jumatate luminata. Am ocolit si am aterizat pe partea opusa. Bravo pilotilor. Ma intreb cat de sigur devine acest aeroport care mananca atatia bani", a povestit unul din pasagerii ce se aflau in avionul respectiv. Si acesta nu a fost singurul care a vazut toata intamplarea.
Cu toate acestea, cei de la aeroport au alta versiune si au catalogat cele relatate ca inventii. In plus, directorul Marius Bodea, individ promovat pe criterii politice ca director al aeroportului, a recurs la noi atacuri impotriva jurnalistilor cotidianului BUNA ZIUA IASI. "Infirmam astfel articolele si informatiile false aparute si astazi (ieri-n.r.) in publicatia din Iasi. Este inca o incercare de periclitare a imaginii Aeroportului Iasi. Desi i s-au dat informatiile corecte, asa-zisul reporter a ales sa publice o stire inventata", a sustinut Bodea.
Cu toate ca