SABMiller, care în România deţine producătorul de bere Ursus Breweries, a numit-o pe Laura Andrei (foto) în poziţia de international senior brand manager al berii Kozel. Din această funcţie, Laura Andrei, 31 de ani, coordonează activităţile de marketing din 38 de ţări. Ea lucrează din 2006 în cadrul Ursus Breweries, cel mai mare producător local de bere după cifra de afaceri, şi a ajuns la a doua poziţie internaţională după cea din 2011-2012, când a fost global brand manager al berii Peroni Nastro Azzurro.
„Sunt două tendinţe foarte clare (pe piaţa internaţională a berii - n.red.): preferinţa către segmentul de mix beer şi pentru cel de bere superpremium care tinde să se ducă către specialităţi, bere neagră, bere nefiltrată şi altele“, a spus Laura Andrei.
Ea a preluat poziţia din Cehia în iunie, iar cele mai mari pieţe externe pentru brandul Kozel sunt Rusia, Slovacia, Finlanda, Ungaria, Marea Britanie. În prezent, Kozel nu se vinde în România. Laura Andrei nu a dorit să precizeze care sunt vânzările globale ale acestui brand, spunând numai că „este cel mai vândut brand de bere cehesc“ şi că este un brand premium. Printre brandurile din portofoliul SABMiller din Cehia se mai află Pilsner Urquell sau Gambrinus. Continuarea pe ZFCorporate
SABMiller, care în România deţine producătorul de bere Ursus Breweries, a numit-o pe Laura Andrei (foto) în poziţia de international senior brand manager al berii Kozel. Din această funcţie, Laura Andrei, 31 de ani, coordonează activităţile de marketing din 38 de ţări. Ea lucrează din 2006 în cadrul Ursus Breweries, cel mai mare producător local de bere după cifra de afaceri, şi a ajuns la a doua poziţie internaţională după cea din 2011-2012, când a fost global brand manager al berii Peroni Nastro Azzurro.
„Sunt două tendinţe foarte clare (pe piaţa internaţională a berii - n.red.)