Cei 350 de salariaţi de la fostele companii prestatoare de servicii ale mişcării sindicale vor mai trebui să aştepte până când se vor putea angaja la Minprest Serv. Societatea a depus un memorandum la Ministerul Finanţelor, pentru a-i aproba bugetul cu aceste locuri în plus, însă nu a primit, deocamdată, aprobare.
Potrivit managerului CEO, Laurenţiu Ciurel, este nevoie de acest aviz chiar şi în condiţiile în care complexul, ca acţionar majoritar la societatea prestatoare de servicii, a prins în bugetul propriu cele 350 de locuri. „Încă nu s-a primit un aviz din partea Ministerului de Finanţe, dar sperăm să fie dat cât mai repede posibil. Am fost cu domnul Alin Văcaru, directorul adjunct, la Bucureşti, cu un memorandum în care cerem această aprobare. De anul acesta este necesar ca o societate, chiar dacă este în subordinea directă a alteia, cum este cazul Minprest, trebuie să obţină aprobarea pentru bugetarea unor posturi, chiar dacă noi le-am prins deja în bugetul nostru. În cazul în care este dat avizul, săptămâna viitoare oamenii vor fi chemaţi la serviciu”, a precizat Ciurel.
Managerul CEO a ţinut să precizeze că este exclusă angajarea la Olservmin sau altă firmă sindicală, pentru că doreşte să aibă oamenii încadraţi la o societate pe care o poate controla şi în cazul căreia are siguranţa că banii primiţi ajung la salariați, nu în alte părţi.
Cei 350 de salariaţi de la fostele companii prestatoare de servicii ale mişcării sindicale vor mai trebui să aştepte până când se vor putea angaja la Minprest Serv. Societatea a depus un memorandum la Ministerul Finanţelor, pentru a-i aproba bugetul cu aceste locuri în plus, însă nu a primit, deocamdată, aprobare.
Potrivit managerului CEO, Laurenţiu Ciurel, este nevoie de acest aviz chiar şi în condiţiile în care complexul, ca acţionar majoritar la societatea prestatoare de servicii, a prins în bugetu