Pare o glumă, dar statutul de "cea mai realizată reclamantă din lume" chiar există. Cel puţin în Marea Britanie, unde o femeie face plângeri, de 32 de ani, pentru orice fleac. Culmea, petiţiile ei chiar au succes!
Ingrid Stone are 40 de ani şi la vârsta de opt ani a formulat prima sa reclamaţie. Femeia a povestit, pentru "Daily Mail", că incidentul s-a petrecut după o vizită într-un parc de distracţii din Torquay. "Când am fost la târg, am câştigat o păpuşă, dar aceasta era foarte murdară şi cred că ar trebui să aveţi premii mai bune decât acesta. Bunicul meu s-a străduit să obţină premiul pentru mine şi am fost foarte dezamăgită că am primit această păpuşă murdară", citează Ingrid din reclamaţia scrisă în urmă cu 32 de ani. Femeia susţine că acestei prime plângeri i-au urmat alte sute de pe urma cărora a fost despăgubită pe măsură. Sejururi gratuite la hoteluri, bani, produse noi sau zboruri la business class sunt doar câteva dintre beneficiile obţinute de pe urma scrisorilor sale pline de critici. Iar dacă vă gândiţi să folosiţi aceeaşi metodă, Ingrid dezvăluie şi paşii necesari pentru o reclamaţie de succes: 1. Adresează plângerea în scris şi nu uita să păstrezi o copie; 2. Redactează plângerea pe un ton politicos, în maximum o oră de la producerea incidentului pentru a nu scăpa vreun detaliu; 3. Expediază exemplarul persoanei care deţine cea mai înaltă funcţie din firma sau compania respectivă pentru a fi sigur că eşti luat în seamă.
"Cred cu tărie că, în calitate de consumatori, trebuie să luăm lucrurile în serios." - INGRID STONE
Pare o glumă, dar statutul de "cea mai realizată reclamantă din lume" chiar există. Cel puţin în Marea Britanie, unde o femeie face plângeri, de 32 de ani, pentru orice fleac. Culmea, petiţiile ei chiar au succes!
Ingrid Stone are 40 de ani şi la vârsta de opt ani a formulat prima s