Lucian Adochiţei, antreprenorul care operează sub franciză în România trei magazine ale producătorului de bijuterii danez Pandora, crede că îşi va tripla cifra de afaceri anul acesta, până la două milioane de euro, mizând pe extinderea reţelei şi pe promovarea mai puternică a brandului.
„Anul acesta aşteptăm vânzări în valoare de două milioane de euro, pentru că deschidem încă două magazine“, a spus Lucian Adochiţei, country manager pentru România şi Moldova al producătorului danez Pandora, prezent ieri la emisiunea de business ZF Live.
Lucian Adochiţei a adus bijuteriile Pandora în iarna anului 2011 şi a înregistrat un profit net de 30.000 de euro anul trecut. El controlează două magazine în Bucureşti şi unu în Constanţa.
Producătorul danez Pandora are o strategie de marketing specială, introdusă în anul 2000, bazată pe fidelizarea clientului. Astfel, fiecare brăţară din aur sau argint poate fi personalizată de către client. Continuarea pe ZFCorporate
Lucian Adochiţei, antreprenorul care operează sub franciză în România trei magazine ale producătorului de bijuterii danez Pandora, crede că îşi va tripla cifra de afaceri anul acesta, până la două milioane de euro, mizând pe extinderea reţelei şi pe promovarea mai puternică a brandului.
„Anul acesta aşteptăm vânzări în valoare de două milioane de euro, pentru că deschidem încă două magazine“, a spus Lucian Adochiţei, country manager pentru România şi Moldova al producătorului danez Pandora, prezent ieri la emisiunea de business ZF Live.
Lucian Adochiţei a adus bijuteriile Pandora în iarna anului 2011 şi a înregistrat un profit net de 30.000 de euro anul trecut. El controlează două magazine în Bucureşti şi unu în Constanţa.
Producătorul danez Pandora are o strategie de marketing specială, introdusă în anul 2000, bazată pe fideliz