AUDIENȚE. Producția de sâmbătă seara a Antenei 1, Te cunosc de undeva, a fost cel mai urmărit program pe intervalul de difuzare, la debutul din acest weekend.
Emisiunea a fost pe primul loc la nivel național și la orașe. Pe publicul comercial, ratingul a fost egal cu cel al Pro TV (Antena 1 a avut cu doar 2.000 de telespectatori mai puțin decât Pro TV).
Paginademedia.ro vă prezint, în continuare, audiențele primei ediții Te cunosc de undeva din acest sezon:
NAȚIONAL. Aproape 1,2 milioane de români s-au uitat, în fiecare minut, la emisiunea Te cunosc de undeva. Pe intervalul programului, Pro TV avea 960.000 de români pe post și era pe locul doi, după Antena 1.
URBAN. Emisiunea de pe Antena 1 a fost vizionată și la orașe: peste 800.000 de telespectatori din mediul urban în fiecare minut. Pro TV era pe locul doi, având mai puțin cu aproape 250.000 de telespectatori.
COMERCIAL. Dacă pe național și la orașe Antena 1 a fost pe primul loc, la distanță, pe publicul commercial (18-49 de ani) a fost puțin altfel. Procentual, pe acest target Pro TV și Antena 1 au fost la egalitate (6,1 rating). După numărul telespectatorilor pe minut, Pro TV era urmărit de 341.000 de persoane din acest target, în timp ce la Antena 1 erau doua cu 2.000 mai puțini.
Audiența posturilor TV sâmbătă, 7 septembrie, pe intervalul emisiunii Te cunosc pe undeva, la nivel NAȚIONAL:
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audiența posturilor TV sâmbătă, 7 septembrie, pe intervalul emisiunii Te cunosc pe undeva, în mediul URBAN:
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținători