Dacia lansează marţi noul Duster, la Salonul Auto de la Frankfurt. Constructorul anunţă un exterior mai modern şi un interior schimbat, cu tapiţerii noi şi o nouă planşă de bord.
Compania promite mai multe echipamente la acelaşi preţ: Dacia MEDIA NAV, regulator-limitator de viteză, asistenţă la parcarea cu spatele, sistem de control al traiectoriei (ASR-ESP) disponibil în serie, o reală evoluţie la nivelul calităţii percepute, un design nou şi o modularitate îmbunătăţită.
Modelul vine cu un alt interior, modern si confortabil, care reflectă apartenenţa la modelele 4x4.
Pentru a sublinia designul şi caracteristicile 4x4 ale noului Duster, Dacia oferă diverse posibilităţi de personalizare prin intermediul unei game largi de accesorii.
Noul Duster asigură un spaţiu interior sporit şi un volum de încărcare al portbagajului care poate atinge 475 litri (în funcţie de versiune), precum şi posibilitatea de a transporta obiecte de până la 2,7 metri lungime, cu bancheta spate rabatată. Spaţiile de depozitare disponibile la interior au un volum de până la 3,3 litri.
Modelul are un nou motor pe benzină, de 125 CP, cu un consum de carburant de 6 litri/100 km şi emisii reduse de CO2.
Dacia este marca auto cu cea mai mare creştere din Europa - plus 18% în primul semestru 2013 faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.
Duster, primul SUV al Dacia, a fost lansat în 2010.
Dacia lansează marţi noul Duster, la Salonul Auto de la Frankfurt. Constructorul anunţă un exterior mai modern şi un interior schimbat, cu tapiţerii noi şi o nouă planşă de bord.
Compania promite mai multe echipamente la acelaşi preţ: Dacia MEDIA NAV, regulator-limitator de viteză, asistenţă la parcarea cu spatele, sistem de control al traiectoriei (ASR-ESP) disponibil în serie, o reală evoluţie la nivelul calităţii percepute, un design nou şi o modularitate