Cererea fermierilor din Europa Centrală şi de Est pentru seminţe certificate de porumb s-a dublat în ultimii trei ani, iar businessul producătorilor din acest segment a ajuns la 1,6 miliarde de dolari, a spus Jagresh Rana, director al companiei americane Monsanto pentru Europa Centrală şi de Est, responsabil de 11 pieţe din această regiune.
„Motoarele de creştere au fost România, Rusia şi Ucraina. Piaţa de la Marea Neagră s-a deschis, s-au făcut investiţii în infrastructură. Există potenţial de creştere, iar aceasta va veni. Se fac investiţii în ferme, dar are loc şi consolidarea pieţei agricole“, a explicat executivul de la Monsanto într-o întrevedere cu jurnalişti europeni cu ocazia târgului Farm Progress, organizat în localitatea Decatur din statul american Illinois.
Anticipând creşterea pieţelor agricole din economiile emergente din Europa de Est, americanii de la Monsanto au în derulare investiţii de 300 de milioane de dolari în fabricile din România, Franţa, Ungaria şi Turcia. „Este o zonă în care vom lucra, iar cererea de seminţe din România trebuie acoperită.“ Continuarea pe ZFCorporate
Cererea fermierilor din Europa Centrală şi de Est pentru seminţe certificate de porumb s-a dublat în ultimii trei ani, iar businessul producătorilor din acest segment a ajuns la 1,6 miliarde de dolari, a spus Jagresh Rana, director al companiei americane Monsanto pentru Europa Centrală şi de Est, responsabil de 11 pieţe din această regiune.
„Motoarele de creştere au fost România, Rusia şi Ucraina. Piaţa de la Marea Neagră s-a deschis, s-au făcut investiţii în infrastructură. Există potenţial de creştere, iar aceasta va veni. Se fac investiţii în ferme, dar are loc şi consolidarea pieţei agricole“, a explicat executivul de la Monsanto într-o întrevedere cu jurnalişti europeni cu ocazia târgului Farm Progress, o