Urmatoarea cea mai populara motivatie este de a “impartasi lucruri importante” (43%), urmata de “impartasirea de lucruri amuzante” (43%).
Alte motive comune pentru scrierea de informatii pe retele sociale sunt “sa transmit altora in ceea ce cred si cine sunt cu adevarat” (39%); “sa recomande un produs, serviciu, film, carte, etc” (30%).
Doi din zece impartasesc lucruri pentru ca altii “sa stie ce fac” (22%) si “sa adaug un comentariu la o conversatie deja inceputa” (20%).
Citeste si:Angajatii, de trei ori mai activi la munca pe social media in 2011 – cum comentezi?Statistici impresionante despre primele zece retele sociale 2011 [INFOGRAFIC]40% dintre oamenii care se uita la TV stau, simultan, si pe retele sociale
Per total, 71% dintre respondenti au spus ca au impartasit ceva pe social media in ultima luna.
Urmatoarea cea mai populara motivatie este de a “impartasi lucruri importante” (43%), urmata de “impartasirea de lucruri amuzante” (43%).
Alte motive comune pentru scrierea de informatii pe retele sociale sunt “sa transmit altora in ceea ce cred si cine sunt cu adevarat” (39%); “sa recomande un produs, serviciu, film, carte, etc” (30%).
Doi din zece impartasesc lucruri pentru ca altii “sa stie ce fac” (22%) si “sa adaug un comentariu la o conversatie deja inceputa” (20%).
Citeste si:Angajatii, de trei ori mai activi la munca pe social media in 2011 – cum comentezi?Statistici impresionante despre primele zece retele sociale 2011 [INFOGRAFIC]40% dintre oamenii care se uita la TV stau, simultan, si pe retele sociale
Per total, 71% dintre respondenti au spus ca au impartasit ceva pe social media in ultima luna.