Marc Jacobs, designerul casei Louis Vuitton, a lansat, în colaborare cu Sephora, o linie de produse de înfrumuseţare pentru bărbaţi. Pentru a convinge publicul de utilitatea lor, Jacobs a oferit el însăşi o lecţie de machiaj.
După revoluţia iniţiată de Coco Chanel în modă, când piesele masculine au fost adaptate şi preluate treptat şi de femei, graniţele impuse în industria modei între masculin şi feminin devin din ce în ce mai estompate.
În ultima vreme este promovat machiajul pentru bărbaţi, produsele de înfrumuseţare câştigând tot mai mulţi adepţi în rândul sexului tare.
Astfel, creatorul de modă Marc Jacobs a lansat zilele acestea o linie de produse destinate bărbaţilor, în colaborare cu brandul Sephora, relatează cotidianul „Daily Mail“.
„Am încercat personal fiecare produs. Fruntea şi buzele îmi sunt martore“, a declarat Jacobs, în clipul de promovare a liniei de cosmetice numită „Boy Tested, Girl Approved/Testată de băieţi, Aprobată de fete“.
Pe lângă produsele de bază (corector-anticearcăn, fond de ten şi ruj), gama lui Jacobs va conţine şi o paletă de farduri în şapte nuanţe, cu preţuri între 80 şi 200 de lei.
Proiectul lansat de creatorul de la Louis Vuitton (foto) completează lista designerilor care şi-au încercat norocul şi în industria frumuseţii. Astfel, americanul Tom Ford va scoate pe piaţă, luna următoare, o gamă de produse de înfrumuseţare pentru publicul masculin, în timp ce brandul Debenhams a raportat o creştere cu 24% a cererii la acest fen de cosmetice pentru bărbaţi.
Potrivit datelor furnizate de Euromonitor International, domeniul cosmeticelor pentru bărbaţi a întregistrat un boom peste Ocean. Profitul obţinut de marii comercianţi se datorează cheltuielilor realizate de bărbaţii din S.U.A care au cumpărat, în 2012, produse de îngrijire în valoare de cinci miliarde de dolari. Cifrele de astăzi nu