În condiţiile în care motivaţia lipseşte din partea firmei la care lucrezi, până găseşti o alternativă mai bună, câteva lucruri mărunte te pot menţine în formă la jobul actual
Cu toţii trecem prin vremuri grele, iar sub presiunea crizei financiare mediul de lucru s-a deteriorat vizibil. Stimularea din partea angajatorilor lipseşte aproape cu desăvârşire, iar acest lucru se transformă, de cele mai multe ori, într-un element de stres şi mai mare. A menţine nivelul de confort cât mai mare la locul de muncă este o adevărată provocare în zilele noastre - în era omului modern, care se îngroapă de cele mai multe ori în muncă -, mai ales când eşti forţat să ridici nivelul performanţei.
În lipsa altor stimuli există şi câteva lucruri pe care un angajat le poate face sau pe care le poate evita pentru a nu deteriora şi mai mult mediul de lucru şi care chiar pot să uşureze ziua de muncă.
Potrivit reprezentanţilor unei companii americane, The Balance Team, intervievaţi de portalul career-advice.monster.com, există un set de mici sfaturi care pot menţine nivelul de confort la locul de muncă al unui angajat.
Problemele personale trebuie să rămână personale
Un primul aspect de care un angajat trebuie să ţină cont, şi subliniat de The Balance Team, este modul în care acesta îşi combină viaţa personală cu cea profesională. Problemele personale trebuie să rămână personale. "Este greu să rămâi concentrat sau relaxat la locul de muncă atunci când te confrunţi şi cu probleme personale. Totuşi, este recomandat să nu-ţi aduci problemele la serviciu. Trebuie să fim conştienţi, tot timpul, de faptul că nimeni nu are o viaţă lipsită de probleme. Pe cât de important este să uiţi de problemele de la lucru când eşti în timpul liber, pe atât de important este să lăsăm problemele de acasă când suntem la lucru", explică Alison Rhodes, cofondator al Bal