Ciprian Marcu, cluster head România & Bulgaria în cadrul companiei japoneze de medicamente Takeda Pharmaceuticals, spune că până în 2018 compania şi-a propus să lanseze peste zece produse noi pe piaţa locală din arii precum bolile de inimă, cancer, diabet sau psihiatrie.
„Dacă toate lansările vor decurge bine, ar trebui să intrăm în top 20 de companii farmaceutice“, a spus Ciprian Marcu pentru ZF.
În prezent, compania se află pe locul 32 în topul celor mai mari companii din industria locală de medicamente, cu vânzări de 37 milioane de lei (8,4 mil. euro) în primele şapte luni ale acestui an, în creştere cu aproape 13% comparativ cu acelaşi interval din 2012, potrivit datelor companiei de analiză şi studii de piaţă Cegedim citate de Ciprian Marcu. Datele se referă la nivelul de preţ PPP - Pharmacy Purchasing Price (respectiv la valoarea medicamentelor eliberate către pacienţi, dar calculate la preţ de distribuţie).
Şeful Takeda România a explicat faptul că din punctul de vedere al companiei un produs este lansat în momentul în care este introdus pe lista de medicamente compensate. Continuarea pe ZFCorporate
Ciprian Marcu, cluster head România & Bulgaria în cadrul companiei japoneze de medicamente Takeda Pharmaceuticals, spune că până în 2018 compania şi-a propus să lanseze peste zece produse noi pe piaţa locală din arii precum bolile de inimă, cancer, diabet sau psihiatrie.
„Dacă toate lansările vor decurge bine, ar trebui să intrăm în top 20 de companii farmaceutice“, a spus Ciprian Marcu pentru ZF.
În prezent, compania se află pe locul 32 în topul celor mai mari companii din industria locală de medicamente, cu vânzări de 37 milioane de lei (8,4 mil. euro) în primele şapte luni ale acestui an, în creştere cu aproape 13% comparativ cu acelaşi interval din 2012, potrivit datelor companiei