Agentia de consultanta in comunicare Grayling a anuntat luni schimbari majore la nivelul brandului de companie, a ofertei de servicii si strategiei de dezvoltare, schimbari marcate printr-o noua identitate vizuala si un nou website.
Compania va oferi in continuare servicii de comunicare prin intermediul fiecaruia dintre cele 53 de birouri din intreaga lume si in acelasi timp isi va extinde oferta, punand accent pe programe care au la baza date rezultate din cercetare, activare si reactie rapida si solutii bazate pe tehnologiile moderne, au anuntat oficialii agentiei.
„In viitor, companiile de succes vor fi experte in gestionarea informatiilor de tip Big Data, fiind capabile sa extraga, sa analizeze si sa genereze valoare strategica din aceste informatii, utilizandu-le pentru a construi strategii de succes pentru clienti. Astazi facem primul pas pentru a deveni o astfel de companie”, a declarat Pete Pedersen (foto), CEO Grayling.
Industria comunicarii a devenit o industrie intens tehnologizataPete Pedersen, Grayling
Grayling foloseste o serie de platforme de analize de date, inclusiv instrumente analitice pe care le detine in exclusivitate. Informatiile obtinute cu ajutorul acestor instrumente au permis clientilor sa rezolve probleme ce tin de politici de reglementare, de captarea atentiei consumatorilor, de consolidarea reputatiei companiei si sa stabileasca noi cai de comunicare cu diversele lor categorii de public.
„Informatiile obtinute din analiza si interpretarea datelor sunt importante,” a declarat Pedersen, „insa este nevoie de capacitatea noastra de implementare rapida, utilizand canale multiple si de actiune la nivel global pentru a aduce cu adevarat un plus de valoare clientilor”.
Grayling anunta schimbari si la nivel operational in SUA. Astfel, cele cinci birouri DutkoGrayling isi vor s