Facebook oferă, începând de luni, unor companii de media, printre care se numără CNN şi BSkyB, posibilitatea de a integra în direct în timpul emisiunilor comentarii "la cald" publicate de utilizatorii reţelei de socializare, intrând pe un teren dominat până în prezent de Twitter, informează AFP.
"Companiile de media pot începe să integreze comentarii de pe Facebook în emisiunile şi transmisiunile lor, afişând în timp real mesaje publice" de pe reţeaua de socializare americană, scrie Justin Osofsky, vicepreşedinte Facebook pentru operaţiuni online, pe un blog al platformei.
Televiziunea de ştiri CNN, emisiunea "Today Show" de pe NBC, reţeaua prin satelit britanică BSkyB (Sky News, Sky Sports etc.) şi site-ul de ştiri online Slate se numără printre partenerii Facebook în acest proiect, în care numai mesajele publice vor putea apărea în direct.
Numeroase companii media folosesc în prezent mesaje publicate pe Twitter, pentru a face publicul să reacţioneze şi a accelera interactivitatea.
Osofsky spune că Facebook vrea să ajute astfel dezvoltarea programelor care permit "descoperirea şi iniţierea conversaţiilor despre ceea ce se întâmplă în lume", în domeniile sportului, divertismentului etc.
Programele folosite pentru acest proiect - Public Feed şi Keyword Insights - permit, de asemenea, mediilor partenere să cunoască vârsta, sexul şi zona în care se află autorii comentariilor de pe Facebook publicate în emisiuni.
Astfel se va putea afla "unde provoacă cea mai mare vâlvă un subiect, dacă este popular în rândul bărbaţilor sau al femeilor şi ce categorie de vârstă este interesată mai mult de acesta", a mai spus Osofsky. Facebook oferă, începând de luni, unor companii de media, printre care se numără CNN şi BSkyB, posibilitatea de a integra în direct în timpul emisiunilor comentarii "la cald" publicate de utilizatorii reţelei d