Vizitatorii Internet & Mobile World 2013 (IMWorld 2013), eveniment dedicat solutiilor digitale de business, ce va
avea loc in Bucuresti intre 9 si 10 octombrie, vor avea ocazia sa testeze in premiera pentru Romania ochelarii inteligenti „Google Glass”.
Ochelarii reprezintă un gadget de ultimă generaţie, care poate fi activat prin comandă vocală, acţionând ca un mini-computer. Astfel, utilizatorul se poate conecta la internet şi la reţelele sociale, gadgetul ajutându-l să-i recunoască pe cei cu care se întâlneşte pe stradă sau la conferinţe şi să poată face afaceri mai uşor. Ochelarii pot fotografia, înregistra video, au opţiune de videochat, pot afişa ghiduri GPS ori traduce în timp real textele surprinse în câmpul vizual sau cuvintele rostite de partenerul de conversaţie.
„Cea de-a doua ediţie a IMWorld reuneşte vorbitori şi expozanţi de renume internaţional, pentru că intenţia noastră este să facilităm contactul între cei mai importanţi furnizori de soluţii digitale şi cei interesaţi să le folosească în proiectele şi afacerile lor. Tocmai de aceea, l-am invitat la acest eveniment pe Nick Sohnemann, fondator şi managing partner Future Candy, care va prezenta ochelarii Google, alături de analistul Jan-Keno Janssen”, a declarat Cristian Hossu, Managing Partner al Universum Events, organizatorul IMWorld.
Prezentarea va avea loc chiar în prima zi a evenimentului, pe 9 octombrie 2013, la ora 10:00, iar după aceea ochelarii pot fi testaţi în "Future Corner"-ul expoziţiei.
„Alţi ochelari, ce au la bază o tehnologie revoluţionară şi care vor fi prezentaţi, de asemenea, la IMWorld 2013, poartă numele de „Oculus Rift”. Programaţi pentru lansare la începutul lui 2014, ochelarii dispun de un vizor stetoscopic 3D şi senzori 9DOF şi permit utilizatorului să experimenteze jocurile video dintr-o perspectivă nouă şi să intre mai bine în piel