In prezent, uzina Dacia de la Mioveni si cea din Tanger se situeaza la acelasi nivel de competitivitate, fiecare dintre ele avand o serie de avantaje si dezavantaje, insa in viitor Tanger are potentialul de a depasi uzina romaneasca, a spus intr-o discutie cu presa la Salonul Auto de la Frankfurt, Carlos Ghosn, seful Renault-Nissan. Intra in articol pentru a citi si despre cat de mult s-a schimbat proiectul uzinei de la Tanger dar si de ce considera Ghosn ca Dacia este o marca regionala fara produse specifice.
S-a scris mult pe tema concurentei dintre Mioveni si Tanger si despre pericolul pe care uzina africana il reprezinta pentru Mioveni, cele mai pesimiste scenarii fiind ca Dacia ar putea sa plece din Romania. Este clar ca, cel putin in viitorul previzibil, nu se poate intampla asa ceva, insa este interesant cum vede unul dintre cele mai cunoscute personaje din industria auto concurenta dintre aceste uzine.
Citeste articolul complet pe 0-100.ro In prezent, uzina Dacia de la Mioveni si cea din Tanger se situeaza la acelasi nivel de competitivitate, fiecare dintre ele avand o serie de avantaje si dezavantaje, insa in viitor Tanger are potentialul de a depasi uzina romaneasca, a spus intr-o discutie cu presa la Salonul Auto de la Frankfurt, Carlos Ghosn, seful Renault-Nissan. Intra in articol pentru a citi si despre cat de mult s-a schimbat proiectul uzinei de la Tanger dar si de ce considera Ghosn ca Dacia este o marca regionala fara produse specifice.
S-a scris mult pe tema concurentei dintre Mioveni si Tanger si despre pericolul pe care uzina africana il reprezinta pentru Mioveni, cele mai pesimiste scenarii fiind ca Dacia ar putea sa plece din Romania. Este clar ca, cel putin in viitorul previzibil, nu se poate intampla asa ceva, insa este interesant cum vede unul dintre cele mai cunoscute personaje din industria auto concurenta d