La un an după separarea activităţii dedicate companiilor mari de cea pentru clienţii IMM prin crearea Diviziei Large Corporate la începutul anului 2012, Libra Internet Bank a inaugurat o sucursală specializată în operaţiuni şi consultanţă bancară pentru companiile cu cifra de afaceri peste 40 mil. lei pe an. Noua sucursală "Regina Elisabeta" este situată în centrul Capitalei, pe bulevardul cu acelaşi nume la numărul 63, în zona Parcul Cişmigiu - Liceul "Gh. Lazăr".
"În echipa acestei sucursale speciale, am selectat oameni cu experienţă în acreditive şi în finanţarea companiilor care fac producţie sau comerţ la scară largă, inclusiv import şi/sau export. Ce aduce nou Libra Internet Bank este faptul că, pe lângă creditare, oferim acestor companii sugestii concrete de dezvoltare a afacerii lor şi recomandări pentru optimizarea managementului financiar", a declarat Selcuk Mehmet Senkaya, directorul Diviziei Large Corporate - Libra Internet Bank. "Printre clienţii mari ai băncii se află nume din top 10 companii din România după cifra de afaceri, care au ales Libra Internet Bank în special pentru rapiditate în operare. În timp ce pe piaţa bancară durata analizei şi aprobării unei solicitări de finanţare poate depăşi 1 lună, Libra Internet Bank evaluează dosarele de credit în maxim 10 zile lucrătoare (de la prezentarea actelor complete până la decizia băncii). Soluţiile de finanţare pentru companii mari oferite de bancă sunt diversificate, cuprinzând credite pentru investiţii, scontare de facturi şi alte instrumente, linii de credit, precum şi refinanţări sau scrisori de garanţie bancară", se arată într-un comunicat al băncii.
La sfârşitul anului 2012, companiile mari şi IMM ocupau 53% din portofoliul total de clienţi Libra Internet Bank, iar profesiile liberale reprezentau 40%.
La un an după separarea activităţii dedicate companiilor mari de cea pentru