Retailerul miniPRIX și-a lansat, în urmă cu doar câteva zile, versiunea mobile a magazinului. Aplicația, denumită "miniprix" si disponibilă pe platformele iOS și Android, a urcat rapid în top, înregistrând peste 20.000 de descărcări în primele 6 zile.
Aplicatia miniprix a fost realizată de către Ascend NetSolutions, unul dintre liderii pieței autohtone de aplicații mobile și soluții integrate.
"Acum un an, alături de miniPrix, lansam una dintre cele mai performante și inteligente platforme de comerț online. Tranziția către zonă de mobile era firească, ținând cont de interesul creat în jurul brand-ului miniPrix. Pentru noi este o confirmare a unui parteneriat important, în care aportul Ascend se concretizează în cele mai bune soluții pentru a susține un trafic imens de clienți și mii de comenzi zilnic. Aplicația nativă miniPrix este, în prezent, una dintre cele mai bune aplicații disponibile în România." declară Mihai Păun, CEO Ascend NetSolutions.
Dezvoltarea de soluții inteligente pentru brand-ul miniPrix nu se oprește aici. Există deja discuții lansate pentru o versiune dedicată de iPad.
"Aplicația aduce pe telefonul mobil oferta completă de produse, împărțită în categorii, extrem de accesibilă și ușor de parcurs, la fel cum este și pe site. Este construită pentru a veni în ajutorul utilizatorului care caută cele mai bune oferte. În plus, conceptul de bază al aplicației este de a susține promoții unice, punctuale, ceea ce se traduce printr-un număr mare de accesări, utilizatori și comenzi în orice moment al zilei.", declară Florin Ionescu, Project Manager Mobile App Team.
Prima comandă a fost făcută în 6 minute de la descărcare. Pragul de 5.000 de descărcări pentru cele două platforme a fost depășit în 24 ore. Cea mai scumpă comandă de pe telefon de până în prezent a fost de 2.200 ron și primul produs cumpărat a fost