Stimaţi colegi,
Profităm de prezența dumneavoastră la Constanța pentru a vă informa cu privire la ilegalitățile grupării Mazăre-Constantinescu, cu impact major asupra economiei naționale.
Aşa cum bine ştiţi, principalul motor economic al zonei noastre este Portul Constanţa. Privit ca o mină de aur de Guvernul Ponta şi ca o vacă de muls de administraţia Mazăre şi de grupul de interese din care face parte și Nicușor Constantinescu, Portul Constanţa a devenit un loc al ilegalităţilor cu o activitate defectuoasă, neconformă, a autorităților, care afectează grav interesul public, așa cum confirma, nota bene, reprezentanții Guvernului Ponta. Este vorba, în principal, despre contractul încheiat între Compania Naţională Administraţia Porturilor Maritime Constanţa şi compania olandeză Van Oord pentru extinderea digului de larg. Contractul păgubos pentru statul român, majorat de la 98 de milioane de euro la 125 milioane de euro, a fost semnat de apropiaţii lui Radu Mazăre sub influenţa fostului secretat de stat de la Transporturi, cercetatul de DNA Valentin Răducu Preda, iar Corpul de Control al Ministerului Transporturilor a recunoscut neregulile şi ilegalităţile. Ce pierde România prin acest contract? 125 de milioane de euro şi nu numai.
Acesta este numai unul dintre exemplele care întăresc faptul că, sub oblăduirea Guvernului condus de Victor Ponta, legea nu este respectată. (Detalii despre acest contract pagubos găsiţi în Anexa 1.)
Cea de-a doua problemă majoră este legată de contractul privind pavilionul naţional maritim, un drept suveran al statului vândut de Autoritatea Navală Română sub ochii închişi ai lui Victor Ponta. Ajuns prin contract la o firmă ciprioto-germană, contractul, semnat în condiţii suspecte, prejudiciază interesele statului român deoarece obligă autoritatea să transfere orice subvenţii, scutiri de taxe sau sprijin financi