ClienŢii au devenit mai atenţi la costuri şi se uită inclusiv la nivelul comisionului de administrare a contului curent în momentul în care solicită un împrumut, astfel că valoarea maximă a creditului care poate fi obţinut şi perioada de aprobare a dosarului au devenit mai puţin importante, spune Liviu Andrei, directorul executiv al brokerului de credite Alliance Finance.
„Oamenii analizează toate costurile, inclusiv asigurarea de locuinţă, asigurarea de viaţă sau comisionul pentru contul de la bancă. Clientul face un calcul per total credit, vede cât ar trebui să plătească pentru suma de care are nevoie, pe o perioadă de cinci ani la un credit de nevoi personale sau pe 30 de ani la un credit ipotecar şi decide în funcţie de acest cost“, a spus Andrei la emisiunea ZF Live.
El spune că brokerul pe care îl conduce intermediază lunar circa o sută de credite, jumătate fiind împrumuturi pentru achiziţia de locuinţe. „Piaţa creditelor de retail merge în continuare.
S-a prăbuşit în 2009, dar şi-a revenit puţin şi e pe o linie ascendentă. Nu vedem creşteri foarte mari, dar se menţine o direcţie ascendentă.“ Continuarea pe ZFCorporate
ClienŢii au devenit mai atenţi la costuri şi se uită inclusiv la nivelul comisionului de administrare a contului curent în momentul în care solicită un împrumut, astfel că valoarea maximă a creditului care poate fi obţinut şi perioada de aprobare a dosarului au devenit mai puţin importante, spune Liviu Andrei, directorul executiv al brokerului de credite Alliance Finance.
„Oamenii analizează toate costurile, inclusiv asigurarea de locuinţă, asigurarea de viaţă sau comisionul pentru contul de la bancă. Clientul face un calcul per total credit, vede cât ar trebui să plătească pentru suma de care are nevoie, pe o perioadă de cinci ani la un credit de nev