• Tragedia feroviara de la Uricani face victime colaterale • Procurorul care se ocupa de caz nu exclude ca ancheta sa se extinda si in cazul primarului din Miroslava, care refuza sa inchida drumul pe care a avut loc accidentul de duminica • Atat politia rutiera, cat si Caile Ferate Romane (CFR) i-au cerut primarului sa inchida drumul, inca din 2011 •Intre timp, politia rutiera continua audierile martorilor
Ancheta in cazul catastrofei feroviare este departe de a fi finalizata. Autovehiculul Volskwagen Sharan a fost trimis, ieri, la expertiza, insa anchetorii sunt convinsi ca nu vor reusi sa afle multe detalii despre starea tehnica a autoturismului, deoarece acesta a fost avariat in proportie de 100 la suta. De asemenea, se continua audierile martorilor si se asteapta rezultatele autopsiilor, in special pe cea a soferului, care va arata daca acesta consumase bauturi alcoolice inainte de a se urca la volan. Medicii legisti au termen de a trimite raportul Parchetului de pe langa Curtea de Apel Iasi pana pe 1 octombrie. Intre timp, reprezentantii CFR acuza primaria Miroslava ca a refuzat sa inchida drumul. "Odata cu deschiderea soselei de centura a Municipiului Iasi si a pasajului superior de la Km 67+750, la intersectie cu calea ferata Iasi - Letcani, Sucursala CREIR Iasi a solicitat Primariei Miroslava, la sfârsitul anului 2011, desfiintarea acestei treceri la nivel. Reprezentantii locali au respins propunerea Sucursalei CREIR Iasi, mentionând ca acest pasaj asigura accesul la proprietatile private ale locuitorilor din satul Uricani, terenurile fiind amplasate dupa calea ferata", a precizat Oana Branzan, purtator de cuvant al CFR Romania.
Primarul din Miroslava a raspuns acuzatiilor prin intermediul purtatorului de cuvant.
"Primaria, conform legii, nu are voie sa investeasca intr-un drum privat, astfel ca nu putem monta o bariera. Vizi