TIMIŞOARA. Doar ce a fost lansat şi va avea parte de schimbări. Este vorba despre clipul de trei minute de prezentare a Timişoarei, care nu este pe placul edililor şi va fi completat. Filmuleţul a fost lansat de municipalitate la finele lunii trecute, iar realizarea lui a costat 3.500 de euro, bani proveniţi din sponsorizări.
Nu este filmuleţul definitiv, este un filmuleţ la zi, cu forţă de comunicare, scurt. Fără îndoială că filmuleţul trebuie completat. Trebuie evidenţiat faptul că Timişoara este un puternic centru universitar, ştiinţific, că avem un muzeu, că Timişoara este Oraşul Revoluţiei, că avem activităţi artistice, fără a ieşi din extensia de 3 minute. Filmuleţul a fost lansat pentru a vedea feed-back-urile. Se va face o altă variantă pe aceaşi gândire cu aceasta. Trebuie să preţuieşti timpul oamenilor şi să vii cu filme cât mai scurte, nimeni nu o să urmărească un film de zece minute, a precizat, marţi, primarul Nicolae Robu.
Viceprimarul Dan Diaconu estimează că filmuleţul de prezentare al oraşului a fost vizionat de 100.000 de persoane, pe Youtube şi pe site-urile de ştiri.
Am avut şi câteva mii de comentarii. Coloana sonoră va fi schimbată pentru că nu a fost pe placul timişorenilor. Multe dintre comentarii au evidenţiat că melodia ar avea un iz oriental şi nu se potriveşte, a spus Diaconu.
Nici mie nu mi-a plăcut melodia. Filarmonica Banatul ar putea asigura coloana sonoră, a completat Robu.
TIMIŞOARA. Doar ce a fost lansat şi va avea parte de schimbări. Este vorba despre clipul de trei minute de prezentare a Timişoarei, care nu este pe placul edililor şi va fi completat. Filmuleţul a fost lansat de municipalitate la finele lunii trecute, iar realizarea lui a costat 3.500 de euro, bani proveniţi din sponsorizări.
Nu este filmuleţul definitiv, este un filmuleţ la zi, cu forţă de comunicare, scurt. Fără îndo