IAŞI. Acum 6 luni, Dalkia Termo Iaşi a lansat Centrul de Apel non-stop cu număr gratuit 0 800 800 123.
Până acum, 13,5% din clienţii Dalkia au sunat la numărul unic pentru a solicita informaţii sau intervenţii tehnice în teren.
„În ziua de 5 martie 2013, Dalkia lansa Centrul de Apel 24/24 hrs cu număr gratuit 0 800 800 123, unul din angajamentele asumate de societatea noastră faţă de ieşeni acum un an, chiar înainte de intrarea în vigoare a Contractului de Delegare încheiat cu Primăria Municipiului Iaşi. Cu un total de cca. 5 000 de apeluri şi o medie de 840 telefoane pe lună, dintre care 97% preluate în mai puţin de 20 de secunde, Call Center-ul se dovedeşte a fi un instrument extrem de util de comunicare directă cu consumatorii finali ai sistemului centralizat de termoficare”, a spus Ana Maria Icătoiu, directorul comercial al Dalkia Termo Iaşi.
Cei mai mulţi dintre ieşenii care au sunat la numărul de telefon gratuit non-stop au solicitat informaţii despre facturi, în special cei care au convenţie individuală de plată, informaţii despre întreruperile în furnizarea energiei termice ocazionate de lucrările de pe Magistrala 2 de termoficare din cadrul Proiectului European derulat de Primăria Municipiului Iaşi sau intervenţii tehnice la instalaţiile interioare de apă caldă şi căldură, realizate de echipele tehnice de permanenţă.
„Clienţii noştri existenţi sau potenţiali ne pot contacta la numarul de telefon 0 800 800 123, gratuit, non-stop sau să ne viziteze la Biroul de Relaţii cu Clienţii din Calea Chişinăului, nr. 25”, a spus Ana-Maria Icătoiu.
IAŞI. Acum 6 luni, Dalkia Termo Iaşi a lansat Centrul de Apel non-stop cu număr gratuit 0 800 800 123.
Până acum, 13,5% din clienţii Dalkia au sunat la numărul unic pentru a solicita informaţii sau intervenţii tehnice în teren.
„În ziua de 5 martie 2013, Dalkia lansa Centrul de Apel 24/2