Certificarea atesta cunostintele necesare profesionistilor care lucreaza in domeniul digital, in special in zona de vanzare (media buying and selling), si este, in acest moment, singura certificare profesionala destinata industriei de publicitate online, recunoscuta la nivel international.
Acreditarea Digital Media Sales Certification (DMSC) evalueaza competente din patru zone complementare industriei: cunostintele despre instrumentele si tehnicile cu care lucreaza publicitatea online, vanzarea de spatiu media online, managementul campaniilor digitale, evaluarea si analiza rezultatelor campaniilor de online advertising. Astfel, profesionistii in publicitatea online pot demonstra cunoasterea celor mai importante concepte, standarde si bune practici in mediul digital.
”Prin aducerea acestei certificari in Romania, ne-am propus, in primul rand, educarea pietei locale, mai ales in zona de sales – motorul industriei de publicitate online. De asemenea, ne-am dorit sa oferim si o modalitate de recunoastere la nivel international a unor cunostinte deja existente, in contextul in care miscarile de consolidare din ultima vreme au accelerat nevoia de acreditare a celor care activeaza in domeniu. Detinerea unei astfel de certificari, unica pentru industrie, e un factor diferentiator pentru oricine vrea sa faca performanta in domeniu si o dovada importanta pentru clienti ca cei cu care lucreaza sunt, intr-adevar, buni profesionisti. Este firesc sa ne dorim sa vedem cat mai multi specialisti din Romania care sa primeasca aceasta certificare si sa ne asiguram ca, intr-un mediu global si extrem de dinamic, cunostintele practicile in domeniu se ridica la aceleasi standarde”, a declarat Ioana Anescu, Director Executiv IAB Romania.
Criteriile de eligibilitate pentru sustinerea examinarii vizeaza patru scenarii de admitere posibile:
• Doi ani de experienta profe