Un studiu recent arata ca oamenii, in special americanii, sunt mai interesati de Miley Cyrus, decat de conflictul dintre Statele Unite si Siria, care a devenit un subiect fierbinte la nivel international.
Astfel, americanii au accesat de 12 ori mai multe pagini de Internet cu articole despre cantareata decat materiale despre Siria, cu toate ca, in total, exista de 2,4 ori mai multe stiri despre un iminent atac decat despre vedeta americana, arata New York Magazine.
Miley Cyrus, goala in cel mai nou videoclip
Studiul a fost realizat de Outbrain, care are o baza de date ce contine 100.000 de publicatii si televiziuni online, inclusiv site-uri importante, precum CNN, Fox News sau ESPN.
In trei zile in care jurnalistii au scris la foc continuu despre prestatia lui Miley Cyrus de la Video Music Awards (VMA), dar si despre deciziile administratiei presedintelui Barack Obama legate de Siria, au fost generate 8.104 linkuri cu articole despre cantareata si 19.568 de linkuri despre interventia militara.
In a doua zi dupa VMA, articolele despre Miley Cyrus accesate au reprezentat 12% dintre toatalitatea accesarilor paginilor de Internet din Statele Unite, in timp ce stirile despre Siria au atras numai 1% dintre vizualizari.
SUA si Siria, la un pas de impacare: arsenalul chimic al armatei, pus sub control international
De asemenea, Miley Cyrus a intrecut conflictul din Siria in majoritatea tarilor precum Anglia, Australia, Franta si Germania, dar nu si in Rusia sau Israel. La nivel international, in timpul VMA, vedeta a generat de opt ori mai multe vizualizari decat situatia din Siria.
Un studiu recent arata ca oamenii, in special americanii, sunt mai interesati de Miley Cyrus, decat de conflictul dintre Statele Unite si Siria, care a devenit un subiect fierbinte la nivel internat