Bucharest Design Center a fost infiintat in toamna anului trecut de catre Anca Fetcu, Ioana Bardas si Simona Buta.
“Designul trebuie sa se adreseze tuturor oamenilor, nu doar celor care au venituri mari. Consumatorii de design din Romania sunt foarte suprinzatori, sunt produse despre care nu crezi ca vor avea succes, dar apoi se vand foarte bine. De asemenea, consumatorii romani de design sunt in general persoane intre 20 si 45 de ani, din orase mari, sunt persoane care au acces la informatie si au cultura vizuala”, a declarat Fectu.
Ea adauga ca designul romanesc nu este vizibil si ca isi doreste ca tinerii designeri sa poata sa se sustina financiar din aceasta activitate.
“Primul obstacol este ca gasim greu ateliere care sa fie deschise sa creeze produse in serie limitata. Apoi, un alt lucru dificil este sa promovam obiectele adica sa fie magazine care sa le expuna. Un alt obstacol este pretul, pentru ca un astfel de produs nu poate avea un pret la fel de competitiv precum brandurile internationale care se vand in mult mai multe exemplare. Ne dorim sa putem trai din acest business, sa putem face astfel incat vanzarile sa devina constante”, a mai spus cofondatoarea Bucharest Design Center.Vor sa lanseze un magazin online al designerilor romani de produs
Printre obiectivele BDC in perioada urmatoare este lansarea unui magazin online care sa reuneasca obiectele create de designerii romani de produs. Anca Fetcu estimeaza ca in Romania sunt in jur de 50 de designeri de produs.
Citeste si:Cum vrea Anca Boagiu "sa spele rusinea" pentru lucrarile incepute si neterminateIoana Momiceanu: Investitorii imobiliari au facut tot ce se putea pentru Pipera, acum e randul autoritatilorDe ce s-a intors Anca Ioan in business
“Design de produs inseamna orice… de la design de automobile ori de electrocasnice, pana la ambalajul unui deodorant de camera.