Nici nu s-a încheiat bine scandalul de la gala MTV Video Music Awards - unde a apărut îmbrăcat sumar şi a dansat obscen – că Miley Cyrus şochează din nou. Cuminţica Hannah Montana a devenit o femeie sexy şi rebelă, iar ultimul ei videoclip, în care apare goală, demonstrează acest lucru. Însă toate acestea nu fac decât s-o promoveze pe cântăreaţa de 20 de ani, care suscitat interesul americanilor mult mai mult decât subiectul Siria.
Miley Cyrus şi Siria. Până şi numele lor au aproape aceeaşi rezonanţă. Nu şi pentru americani, se pare, mult mai interesaţi de cântăreaţa sexy de 20 de ani decât de intervenţia militară a Statelor Unite în Siria.
Potrivit unui sondaj realizat de agregatorul Outbrain.com (care recomandă conţinut online pentru peste 100.000 de publisheri, inclusiv pentru surse ca CNN, Fox News şi ESPN), paginile care ofereau conţinut scris video sau foto despre Miley Cyrus au atras în ultima perioadă de 12 ori mai multe vizualizări decât paginile care ofereau conţinut despre situaţia din Siria.
Acest lucru s-a întâmplat în condiţiile în care pentru fiecare articol cu Miley Cyrus existau 2,4 articole despre Siria, dar apariţia şocantă - şi cenzurată - a tinerei interprete la Premiile MTV 2013, a fost un moment îndelung comentat de public şi de presă.
În următoarele trei zile după gala MTV video Music Awards, desfăşurată pe 25 august, la New York, Outbrain a generat 8.104 articole despre Miley Cyrus şi 19.568 de articole despre situaţia din Siria.
În SUA, numărul de vizualizări a fost clar în favoarea artistei, într-o proporţie de 12 la 1. Acelaşi interes l-au manifestat şi cititorii din Marea Britanie, Australia, Franţa şi Germania, potrivit datelor oferite de Outbrain. În schimb, cititorii din Israel şi Rusia au fost mai interesaţi de articolele despre Siria.
Miley Cyrus a lansat luni cel mai nou videoclip, „Wrecking Ball