Teo Trandafir a atras pe Kanal D o audiență de câteva ori mai mare comparativ cu săptămâna trecută, când postul turcesc nu avea Teo Show în grilă.
Cu Teo Show, Kanal D a fost pe locul trei în audiențe, după Antena 1, cu Acees Direct și Pro TV, cu Măruță.
Paginademedia.ro vă prezintă audiențele primei ediții Teo Show.
NAȚIONAL. La Teo Show, ediție în care a apărut, în platou, și Mihaela Rădulescu, s-au uitat, în fiecare minut, 460.000 de români. Kanal D a fost pe locul trei. Săptămâna trecută, când Teo nu intrase în grilă, media pe intervalul orar era de câteva ori mai mică: 140.000 de români pe minut.
Clasamentul național a fost condus ieri de Acces Direct, urmat de Măruță.
URBAN. Și la orașe, Teo a fost tot pe locul trei, după Antena 1 și Pro TV. Media Teo Show: 310.000 de orășeni pe minut. Săptămâna trecută, Kanal D avea pe interval 75.000 de telespectatori pe minut, de aproape cinci ori mai puțini.
COMERCIAL. Măruță și Acces Direct au fost la egalitate pe segmentul 18-49 de ani: 3,6 rating. În mii persoane, Pro TV a avut un foarte mic avans, de 2.000 de persoane: 202.000 de telespectatori la Pro TV, 199.000 la Măruță. Pe segmentul comercial, Kanal D a fost cu Teo tot pe locul 3, cu 110.000 de persoane (2 rating pe target).
Audiența posturilor TV luni, 9 septembrie, pe intervalul emisiunii Teo Show, la nivel NAȚIONAL:
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audiența posturilor TV luni, 9 septembrie, pe intervalul emisiunii Teo Show, în mediul URBAN:
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la or