Producătorul şi distribuitorul de produse de papetărie şi birotică, RTC Proffice Experience ar putea înregistra anul acesta o creştere a cifrei de afaceri, cu 5% faţă de anul trecut, fiind primul an de creştere din 2008 şi până în prezent, a anunţat ieri compania.
"Pentru 2013, compania estimează o creştere a cifrei de afaceri cu 5% faţă de anul anterior, fiind prima creştere înregistrată de RTC în ultimii 5 ani. Creşterea se datorează dublării rulajelor pe câteva branduri de papetărie şi o creştere cu aproximativ 30% pentru produsele de protocol. Evoluţia susţine tendinţa conform căreia clienţii companii se orientează către produse de calitate şi aleg branduri renumite de pe acest segment, în defavoarea produselor ieftine", au afirmat reprezentanţii companiei, răspunzând solicitării Curierului Naţional.
De asemenea, în 2012 a fost înregistrată o creştere de 30% anuală pe gama de produse administrative, protocol şi curăţenie. Chiar dacă acest segment nu reprezintă core target-ul RTC, rezultatele indică o replicare pe plan local a unei tendinţe la nivel internaţional, conform căreia jucătorii din industria de papetărie îşi diversifică serviciile pe care le oferă clienţilor companii.
Rezultatele pozitive sunt atribuite şi unui management performant, în ultimul an, interval în care Gabriel Mureşanu, directorul general al RTC Proffice Experience şi-a atins primele obiective strategice, asumate în septembrie 2012.
Gabriel Mureşanu a preluat iniţiativa în derularea programului de relansare a brandului RTC Proffice Experience, anunţat de Oresa Ventures în aprilie 2012, şi a finalizat prima etapă a acestui program, după primul an de mandat, constând în creşterea portofoliului de produse şi reorganizarea forţei de vânzări, se arată într-un comunicat al companiei. "Cel mai important element în acest efort de revenire îl constituie de fapt reorganizare