Sursa foro: Mediafax
REACȚIE.Centrul pentru Monitorizarea și Combaterea Antisemitismului din România (MCA) transmite printr-un comunicat de presă că Radio România Cultural “a promovat imaginea Mișcării Legionare și a mareșalului Ion Antonescu, ca entități care nu ar fi avut nici o legătură cu antisemitismul și cu crimele comise împotriva evreilor“, în cadrul emisiunii “Memoria Secolelor” din 17 august. “Solicitam Procuraturii Generale să se autosesizeze asupra încălcării legislației în vigoare comisă în acest caz de postul de radio România Cultural”, se arată în comunicatul remis HotNews.ro.
“În emisiunea ‘Memoria Secolelor’, cu Gabriela Vasilescu, difuzată pe data de 17 August 2013, postul de Radio România Cultural a promovat imaginea Mișcării Legionare și a mareșalului Ion Antonescu, ca entități care nu ar fi avut nicio legătură cu antisemitismul și cu crimele comise împotriva evreilor”, informează Centrul pentru Monitorizarea si Combaterea Antisemitismului din Romania (MCA).
Centrul pentru Monitorizarea si Combaterea Antisemitismului din Romania cere Procuraturii Generale sa se autosesizeze intr-un caz de negare a Holocaustului Romanesc la Radio Romania Cultural
POVEȘTILE TINERILOR PUBLICITARI.Alexandra Iordăchescu, Communications Manager Procter & Gamble Balkans la ageniția Starcom MediaVest Group, povestește cum a intrat în publicitate. Interviul este parte a unei serii de povești spuse de tineri publicitari, găzduite de Forbes România.
Alexandra Iordăchescu: „Primul meu contact cu publicitatea a fost în timpul liceului. Aveam un abonament la British Council și am descoperit secțiunea de „Advertising” a bibliotecii, mai exact o carte scrisă de David Ogilvy.
În timpul facultății, am continuat să citesc cărți în domeniu, iar în anul IV am văzut un anunț de angajare la Mindshare. Nu știam exact ce ar presupune să lucrez într-o agenț