Concursul „Cel mai bun slogan pentru Turismul din Republica Moldova“ a ajuns la etapa finală. Comisia de concurs a Agenţiei a selectat zece, cele mai reuşite variante de slogan şi care urmează a fi supuse votării online.
Organizatorii au decis să pună accent pe vinificaţie, ospitalitate, tradiţii. Vă propunem mai jos cele zece variante:
1. All start with a good wine
2. Enjoy the hospitality and traditions
3. Explore the unknown horizons
4. Hospitality. Traditions. Mystery
5. Small country with a big heart
6. The land of wine traditions
7. The stronghold of traditions
8. Traditions inspire
9. Welcome in our hospitable paradise
10. Welcome. Taste. Love.
„Din cele zece sloganuri înaintate, Comisia de concurs, Consiliul Consultativ şi Societatea civilă va selecta cel mai bun“, a comunicat Nicolae Platon, director general Agenţia Turismului.
Câştigătorul va fi desemnat în cadrul evenimentului dedicat Zilei Mondiale a Turismului, desfăşurat pe 28 septembrie 2013. „Persoana care a propus cel mai reuşit slogan va fi premiat în cadrul unui eveniment festiv organizat la Vadul lui Vodă. Acesta va beneficia de o noapte de cazare într-un hotel din Capitală şi o cină romantică pentru două persoane“, afirmă Platon.
Concursul pentru selectarea sloganului care va reprezenta Republica Moldova a început pe 1 august 2013, iar sloganul urma să fie anunţat în cadrul Festivalului Gustar. Agenţia Turismul însă nu a rămas impresionată de cele 568 de idei propuse, aşa că a prelungit concursul cu o săptămână.
Scopul acestui concurs a fost de a identifica cea mai reuşită formulă care va fi parte componentă a brand-ului turistic al Republicii Moldova în activitatea de promovare pe plan internaţional (expoziţii, internet, materiale promoţionale, etc.).
Peste 150 de persoane au înaintat 623 de variante