Aeroportul internaţional Henri Coandă (Otopeni), cel mai mare din ţară, a avut 3,5 milioane de pasageri în primul semestru din acest an, în creştere cu circa 1% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.
Alături de companiile deja tradiţionale care folosesc pistele de la Otopeni pentru decolări şi aterizări, pe lista de clienţi a celui mai mare aeroport din ţară se vor adăuga până la finalul anului Air Serbia şi easyJet. Tot din decembrie este posibil ca românii să poată zbura direct spre Maldive.
„Creşterea traficului se înscrie în tendinţele europene“, a spus Cornel Poteraşu, directorul general adjunct al Companiei Naţionale de Aeroporturi Bucureşti (CNAB), ce administrează aeroporturile din Otopeni şi Băneasa.
Rezultatele de trafic ale aeroportului reflectă şi evoluţia business-ului companiilor aeriene care operează de pe acest aeroport. În primul semestru, compania aeriană de stat Tarom a raportat un trafic de circa 975.000 de pasageri transportaţi pe curse regulate, nivel în creştere cu 1,4% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, în timp ce operatorul low-cost Blue Air a raportat stagnare. Celelalte companii aeriene nu şi-au făcut public traficul la semestru.
În a doua parte a anului, aeroportul Otopeni va găzdui noi companii aeriene. Continuarea pe ZFCorporate
Aeroportul internaţional Henri Coandă (Otopeni), cel mai mare din ţară, a avut 3,5 milioane de pasageri în primul semestru din acest an, în creştere cu circa 1% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.
Alături de companiile deja tradiţionale care folosesc pistele de la Otopeni pentru decolări şi aterizări, pe lista de clienţi a celui mai mare aeroport din ţară se vor adăuga până la finalul anului Air Serbia şi easyJet. Tot din decembrie este posibil ca românii să poată zbura direct spre Maldive.
„Creşterea traficu