Chiar dacă schimbările exterioare sînt minore, SUV-ul românesc propune o nouă motorizare, 1.2 TCe, 125 CP, benzină.
Salonul Auto de la Frankfurt. Atunci cînd se acreditează, fiecare jurnalist primeşte o hîrtie din partea organizatorilor privind orele cu toate conferinţele de presă organizate de expozanţi.
Practic, fiecare marcă auto are la dispoziţie 15 minute, timp în care îşi prezintă noutăţile: cu speach-uri, maşini acoperite încadrate de hostese. Surpriză, Dacia nu apărea pe nici o listă. Poate a fost o scăpare a organizatorilor!
La ora 8:00, atunci cînd reprezentanţii media au avut acces în halele pline cu maşini, la standul Daciei, Duster îşi aştepta liniştită oaspeţii. Fără tam-tam, cei de la Renault pesemne au hotărît că SUV-ul românesc trebuie să fie o prezenţă discretă la salon.
A apărut o nouă culoare: verde metalizat
Noul Duster, putem să-i zicem aşa, nu pare schimbat la exterior. Ceva detalii cromate pe grilă, blocuri optice, e adevărat mai elaborate, şi care au incorporate lumini de zi.
În spate, stopurile au suferit o discretă schimbare, nu putem să vă spunem care ar fi, iar stickerul 4 WD, care pînă acum era în zona lunetei, acum este poziţionat mai jos.
Poate cea mai importantă noutate o reprezintă culoarea verde în care s-a vopsit Duster. Probabil, francezii au realizat că tot mai mulţi clienţi s-au săturat de acel maroniu metalizat.
Un nou motor, 1.2 litri, turbo
Sub capotă a apărut un nou motor: 1.2 TCe 125 CP, cel mai puternic din gamă. Este un propulsor turbo, pe benzină, care anunţă un consum de 6 l/100 km. Pînă la drive-test, care va avea loc pînă la finalul anului, îi credem pe cuvînt!
Interior cu navigaţie
Duster are acum o nouă planşă de bord, iar panourile uşilor au fost şi ele schimbate. Pe acestea tronează butoanele pentru acţionarea electrică a geamurilor.
Sistemul Medi